Відповідно до "Закону про захист прав споживача" Ви маєте право обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.

Які умови дозволяють зробити обмін / повернення товару?
1. Бездоганний зовнішній вигляд товару без слідів експлуатації (тріщин, подряпин, вм'ятин, потертостей і т.п.).
2. Повна комплектація і цілісність упаковки.
3. Наявність ярликів і заводського маркування.
4. У разі несправності товару клієнт повинен пред'явити висновок авторизованого сервісного центру, що підтверджує, що умови експлуатації не були порушені.
 
Що може стати причиною відмови в гарантійному ремонті?
1. Повреждение гарантийной наклейки.
2. Візуальні дефекти товару як наслідок неакуратне поводження користувача.
3. Покупець не дотримувався рекомендовані правила використання, зазначені в документах з експлуатації.
4. Товар піддавався ремонту, суттєвих змін в конструкції або технічних характеристиках.
5. Гарантійний талон, заповнений з помилками.
 
Що не є підставою для гарантійного ремонту?
1. Природний знос продукту, вичерпання його функціональних можливостей.
2. Пошкодження, що виникли в результаті недбалого використання.
3. Пошкодження, завдані природними явищами.
 

Чи ризикуєте Ви, роблячи покупку в нашому магазині?

Звичайно, ні! Не турбуйтеся про те, чи підійдуть вибрані шини або диски до Вашого автомобіля. Не сумнівайтеся в якості придбаної продукції. Якщо ви чимось не задоволені в повній мірі, наш магазин гарантує повернення грошей і можливість заміни товару на інший!

Які можуть бути причини повернення?

  1. Товар не відповідає параметрам замовлення.
  2. Ви виявили ті чи інші дефекти при огляді товару.
  3. Повернення без видимих ​​причин *.

* Ви маєте право протягом 14 днів з моменту отримання товару відмовитися від нього, згідно « Закону про захист прав споживачів ». При поверненні без видимих ​​причин вартість транспортних витрат оплачується покупцем. Сподіваємося на Ваше розуміння.

Гарантійні умови для шин і дисків.

  1. Уважно перевіряйте комплектацію і відповідність отриманого товару замовленому (переконайтеся в наявності необхідних кріпильних болтів, в правильності типорозміру шин або дисків та сезонності покришок).
  2. Переконайтеся в тому, що куплені диски ідеально підходять Вашому автомобілю за технічними параметрами і монтажним розмірами. Для цього приміряйте один диск на маточину: якщо все в порядку, приступайте до установки шини.
  3. Диски або шини, які Вам не підійшли, ми замінимо на іншу модель або повернемо Вам гроші.
  4. Обміну або поверненню не підлягають диски, на які Ви вже встановили шини.
  5. Гарантія поширюється на заводський брак, виявлений при отриманні товару або в процесі балансування шин. Якщо брак був виявлений під час експлуатації покришок, то клієнт може пред'явити претензію на підставі висновків незалежної експертизи.
  6. Повернути і поміняти диски або шини можна протягом 14 днів з моменту отримання товару. Це правило не стосується моделей з механічними пошкодженнями і слідами монтажу.
  7. Ми не надаємо гарантію на шини та диски, що втратили початковий товарний вигляд.

Хочете гарантійне обслуговування? Дотримуйтеся простих істин:

  1. Зберігайте автогуму і диски в правильних умовах.
  2. Виконуйте тільки якісний і професійний монтаж.
  3. Не перевищуйте допустимі значення швидкості і вантажопідйомності.
  4. Слідкуйте за оптимальним тиском в шинах.
  5. Забороняється пошкоджувати малюнок протектора шин.